Så duktig

...mitt lilla hjärtegryn

vaccinationen gick bra men var väldigt trött hängig och dålig efteråt.
Nu väger han 5780 och 62 lång.
Sköterskan trodde vi skojade om att han sov från halv 9 till 8-9 på morgonen, men det är faktiskt sant.
Så duktig min pojk. Mamma är stolt över dej.
Carl <3

För övrigt idag har vi inte gjort så mycket. Mamma var och lämnade ett paket med kläder, me like it :D
Imorgon träffa Emelie och på massage, så skönt ska det bli. :)
Sen kanske träffa Angelika en sväng.

Jag hoppas, och vill våga tro men tiden får utvisa det!


Älskade du<3

Kommentarer
Postat av: jenny

Va söt han är Maria<3

Verkar som du stortrivs & njuter, härligt!!

Träffade din bror häromdagen, börja prata om dig, tänk va liten du va första gången jag träffa dig, jisses...Och nu är du mamma!!! Skojsigt:-)



STOR kram

2010-09-10 @ 10:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0