Söndag

Inget kan ersätta det...

En trevlig helg är över. Väldans trevlig igår, bestämde mig för att köra upp till stallet på kräftskiva igår kväll när Carl och John lagt sig. Frida och Jesse hängde också med. Jag körde, och det var en himla trevlig bilfärd på vägen hem där i från. Jag körde och sen full bil med goa och glada folk.
Deras fest fortsatte i trekanten. :) Älskade vänner <3
Tack för en toppen helg.

Snart är det dop, 6 dagar kvar och det ska bli roligt men mycket att hinna göra.

Jag tycker det är så tråkigt hur ni kan vara så falska. Jag vill inte finna mig i ert, den ena sägs det så till och nästa likdant fast den andra personen i fråga. Varför? Jag vill inte ha med er att göra mer, om ni inte tycker om mig spela då inte när vi träffas eller va trevliga och låtsas som ingen ting. Jag vill inte!

Jag vet du gör så gott du kan, och det är jag väldigt glad för fast jag inte alltid visar det.
Men ibland är allt så svårt. Jag hoppas du förstår vad jag menar med det jag sagt till dig.

Carl- Du är mammas hjärta. Min kärlek till dig kommer ingen någonsin kunna ta i från mig.
Jag älskar Dig mer än något.

Nu ska jag se om det blir lite grillning med älskade bror och Bettan sen resten av kvällen ska vi fortsätta att mysa, just nu ligger Carl bredvid mig och sover. Så fin.

Man märker vem som är ens riktiga vänner, jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0