Underbara helg

...med underbart sällskap

Fix och don i fredgs inför Carls dopdag i lördags.
Hel lyckad dag. Tack alla som kom och som förgyllde dagen.

Kvällen fortsatte hemma hos oss med trevligt sällskap <3
Kl 1 på natten betämde vi oss för en snabb visit till karlshamn.
Det var väldigt roligt att komma ut en sväng, det var inte igår precis.
John sov gott med Carl <3
Alla syskon och underbara vänner gjorde denna kvällen oförglömlig.

... Livet slutar inte bara för man har barn, som en del vill ha det till
och man är heller ingen dålig männsika om man har en kväll med vännerna bara för man har barn!

Idag har jag och Carl bara myst, sen fick jag och John en mys lunch med Jennica, där rester från igår slank ner. Mums. Daniel, Johan och Bettan på kaffe efter det.

Nu ska jag snart inta sängen då pojkarna snarkar och sover gott.
I morgon får vi se vad dagen erbjuder, Ida på fika sen har vi inget mer planerat.

Tack för en toppen helg allesammans!
Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0