Vilket härligt väder...

Igår tog vi en promenad till Johanna och Elliot i Valje, en fika med dom och Anna och Lucas.
Så trevligt, sen följde vi Anna till edenryd med barnen. Verkligen en hel mysig dag <3
Fåglarna kvittrade och solen sken, vår känsla <3
Vad skulle vi gjort utan denna underbara familj, i ert sällskap känner man sig alltid Välkommen och så lika på tankar och funderingar :)

Carl kryper nästan, han tar sig fram väldigt fort nu, bara armarna han ska komma på hur han ska krypa med också :)

Jennica har förgyllt våra dagar några dagar i streck :) Alltid roligt <3

Har gått ner 10 kilo på 3 veckor, det är bra men minst 15 kvar, nu tar vi en paus i dieten och börjar om några dagar igen.
Många funderingar framöver, ska man våga göra det eller inte :) tänka och försöka spara lite pengar först till det :)

Huset får vi snart, det närmar sig. Men dom sista veckorna nu känns långt iväg.
Renoveringen börjar den 7:e och städning och allt ska vara klart här i lägenheten den 27:e.
Detta kommer bli bra, underbart!

Imorse när vi vaknade fick vi även besök av Hanna, vilken trevlig männsika och så söt.

Carl vilar nu, och jag ska göra mig i ordning för att sedan äta middag med Carl när han vaknar och sen en promenad och fika med Johanna och Elliot <3

Emmy, kommer kanske en runda idag med, var länge sen vi träffade henne nu.

Jag hoppas att alla ni mår bra.

Ha en bra dag och en trevlig helg mina vänner <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0